wyszukiwanie zaawansowane
» Zasady zwrotów i reklamacji towaru

Kontakt

  • EMAX Ewa Wysocka
    03-127 Warszawa
    ul. Botewa 4F/224
    konto ING Bank Śląski S.A.
    nr 84 1050 1025 1000 0092 1565 3909

    NIP: 113-008-63-02
  • E-mail:nakomarytropikalne@nakomary.com.pl
  • Telefon601252246
  • Godziny działania sklepuSklep internetowy czynny 24h Obsługa tel.codziennie 8.00 - 20.00, w soboty i niedziele 10.00 - 20.00. Odbiory osobiste tylko po umówieniu na tel 601 252 246 dnia i godziny odbioru.

Cennik

Pobierz cennik HTMLPobierz cennik XLS

Zasady zwrotów i reklamacji towaru

Twoim prawem jako Konsumenta jest możliwość zwrotu towaru. Możesz tego dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

  Sposób postępowania po podjęciu decyzji o zwrocie : 
 przedmioty które podlegają zwrotowi, nie mogą być używane
 prosimy pobrać z naszej strony formularz odstąpienia od umowy i wypełnić w nim podstawowe dane
 spakować towar w opakowanie w którym został on dostarczony, dołączyć do przesyłki wypełniony formularz i nadać paczkę na adres Sklepu
 po otrzymaniu przesyłki koszty związane z zakupem towaru, wraz z kosztem transportu i kosztem odesłania go do nas zostaną zwrócone na Twoje konto
  Sposób postępowania w przypadku zgłoszenia reklamacji otrzymanego towaru ze względu na jego wadę : 
 w przypadku konieczności skorzystania z tej procedury, prosimy o kontakt ze Sklepem
 jeżeli konieczne jest odesłanie towaru, wtedy należy pobrać z naszej strony i wypełnić podstawowe dane w formularzu reklamacyjnym 
 następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na adres Sklepu
 po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą informując o sposobie realizacji reklamacji.
 100% zasadnych reklamacji rozpatrujemy po myśli KlientaTwoim prawem jako Konsumenta jest możliwość zwrotu towaru. Możesz tego dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

 Sposób postępowania po podjęciu decyzji o zwrocie :

 przedmioty które podlegają zwrotowi, nie mogą być używane
 prosimy pobrać z naszej strony formularz odstąpienia od umowy i wypełnić w nim podstawowe dane
 spakować towar w opakowanie w którym został on dostarczony, dołączyć do przesyłki wypełniony formularz i nadać paczkę na adres Sklepu
 po otrzymaniu przesyłki koszty związane z zakupem towaru, wraz z kosztem transportu i kosztem odesłania go do nas zostaną zwrócone na Twoje konto
 Sposób postępowania w przypadku zgłoszenia reklamacji otrzymanego towaru ze względu na jego wadę :
 w przypadku konieczności skorzystania z tej procedury, prosimy o kontakt ze Sklepem
 jeżeli konieczne jest odesłanie towaru, wtedy należy pobrać z naszej strony i wypełnić podstawowe dane w formularzu reklamacyjnym
 następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na adres Sklepu
 po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą informując o sposobie realizacji reklamacji.
 100% zasadnych reklamacji rozpatrujemy po myśli KlientaTwoim prawem jako Konsumenta jest możliwość zwrotu towaru. Możesz tego dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Sposób postępowania po podjęciu decyzji o zwrocie :
przedmioty które podlegają zwrotowi, nie mogą być używane
prosimy pobrać z naszej strony formularz odstąpienia od umowy i wypełnić w nim podstawowe dane
spakować towar w opakowanie w którym został on dostarczony, dołączyć do przesyłki wypełniony formularz i nadać paczkę na adres Sklepu
po otrzymaniu przesyłki koszty związane z zakupem towaru, wraz z kosztem transportu i kosztem odesłania go do nas zostaną zwrócone na Twoje konto
Sposób postępowania w przypadku zgłoszenia reklamacji otrzymanego towaru ze względu na jego wadę :
w przypadku konieczności skorzystania z tej procedury, prosimy o kontakt ze Sklepem
jeżeli konieczne jest odesłanie towaru, wtedy należy pobrać z naszej strony i wypełnić podstawowe dane w formularzu reklamacyjnym
następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na adres Sklepu
po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą informując o sposobie realizacji reklamacji.
100% zasadnych reklamacji rozpatrujemy po myśli KlientaTwoim prawem jako Konsumenta jest możliwość zwrotu towaru. Możesz tego dokonać w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.

Sposób postępowania po podjęciu decyzji o zwrocie :

przedmioty które podlegają zwrotowi, nie mogą być używane
prosimy pobrać z naszej strony formularz odstąpienia od umowy i wypełnić w nim podstawowe dane
spakować towar w opakowanie w którym został on dostarczony, dołączyć do przesyłki wypełniony formularz i nadać paczkę na adres Sklepu
po otrzymaniu przesyłki koszty związane z zakupem towaru, wraz z kosztem transportu i kosztem odesłania go do nas zostaną zwrócone na Twoje konto
Sposób postępowania w przypadku zgłoszenia reklamacji otrzymanego towaru ze względu na jego wadę :
w przypadku konieczności skorzystania z tej procedury, prosimy o kontakt ze Sklepem
jeżeli konieczne jest odesłanie towaru, wtedy należy pobrać z naszej strony i wypełnić podstawowe dane w formularzu reklamacyjnym
następnie reklamowany towar wraz z wypełnionym formularzem należy odesłać na adres Sklepu
po otrzymaniu przesyłki niezwłocznie skontaktujemy się z Tobą informując o sposobie realizacji reklamacji.
100% zasadnych reklamacji rozpatrujemy po myśli Klienta.
===============================================================================
 
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl